fbpx

Tutvumistreeningul võtad sa osa CrossFit klassist, ning saad ühe tunni jooksul esmase vahetu ettekujutuse sellest kuidas toimub meie igapäevane treening. Treeningust osavõtt on sulle tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine.

Sissejuhatav kursus koosneb kuuest erinevast basic klassist. Neis klassides õpime meil sooritatavate baasharjutuste tehnikaid. Samas ei puudu basic klassides ka harjutuste sooritamise intensiivsem osa ehk WOD, mis annab sulle hea ülevaate sinu füüsilisest võimekusest ning aitab nii meil kui sul endal langetada õigeid otsuseid edasiste treeningkoormuste valikul.

Basic klassid toimuvad esmaspäeviti kell 19.30, ja neljapäeviti kell 19.00

Külastamist soovitame alustada esmaspäevast kuna vastava nädala neljapäevases klassis õpitav on üles ehitatud esmaspäevases klassis õpitule.

Tee kasutaja meie registreerimiskeskkonda, mille leiad menüüst tunniplaani alt.

Arvutiga registreerudes kasuta nuppu “registreeru treeningule”. Nutiseadmega registreerudes kasuta vastavat appi nuppu.

Kui soovid Basic paketi eest maksta kaardiga, saad seda teha kohe samas keskkonnas, peale mida saad end ka soovitud treeningutele registreerida.

Kui soovid Basic paketi eest maksta sularahas või ülekandega, tee esmalt kasutaja ja anna meile sellest teada.

Peale sinupoolset teadet aktiveerime sinu paketi ja saad end soovitud klassidesse registreerida.

Meie seitsmeaastane kogemus on näidanud, et sissejuhatava kursuse läbimine on vajalik peaaegu kõigile, sõltumata osaleja eelnevast sportlikust kogemusest ja füüsilisest vormist. Erandiks on siinkohal olnud eelnevalt piisavalt tõstespordiga (rebimine ja tõukamine) tegelenud sportlased, kelle puhul on piisanud 1-2 personaaltreeningust.

Kui oled sissejuhatava kursuse läbinud mõnes teises CrossFit filiaalis võid samuti liituda koheselt CrossFit ja erialaklassidega.

Kui sa kahtled sissejuhatava kursuse vajalikkuses või sul on probleeme basic klasside külastamisega anna meile sellest teada ja vajadusel leiame sinule sobiva individuaalse lahenduse.

  • Spordijalatsid – soovitame kasutada kõvema tallaga ja vähem vetruvaid jalatseid, kuid samas võid algajate kursused läbida ka tavaliste jooksujalatsitega;
  • Mugav sportlik riietus, millega oleks võimalik näiteks kükke teha ja ilma piiranguteta end liigutada;
  • Midagi juua – nt. mineraalvesi;

NB! Ürita kohal olla veidi enne treeningu algust, et jääks aega riietumiseks ja et saaksime treeninguga õigel ajal alustada.

CrossFit  klassi keskseks osaks on  WOD (päeva treeningülesanne)

Sissejuhatavalt annab treener kõigile kohalolijaile ülevaate eesootavast treeningtunnist. Selgitab WOD sisu ja eesmärgi ning tutvustab WOD-s esinevaid harjutusi. Edasi minnakse juhendatud soojendusega.

Soojendusjärgselt tehakse spetsiifiline ettevalmistus WOD-ks, mis hõlmab eesootavate harjutuste tehniliste nüansside üle vaatamist ja harjutamist treeneri järelvalve all ning individuaalse ja sobiva raskusastme leidmist eesootavaks pingutuseks.

WOD-d alustab klass koos, kuid igaüks liigub treeningülesande sooritamisel endale jõukohase tempo ja koormusega. Keskmiselt on WOD pikkuseks 10-12 minutit kuid sõltuvalt treeningeesmärgist  esineb ka lühemaid ja ka pikemaid ülesandeid.

WOD lõppedes saad treenerilt oma soorituse kohta tagasisidet ning vajadusel soovitused treeningule järgnevaks lihashoolduseks. Oleme ka ROMWODi ametlik filiaal ning pakume kõigile klassis osalejatele võimalust peale iga tundi osaled 11-20 minutit vältaval joogaharjutusi hõlmaval lihashooldus seansil.

Võimlemisklassides (Gymnastics) tegeletakse sportvõimlemisega alustades keskkeha lihaskonna tugevdamisest ning edasi  liikudes juba nõudlikemate harjutuste poole, nagu näiteks kätelseisud-ja kõnnid , tirelid ja jõutõusud kangil ja rõngastel. Tundides keskendutakse eelkõige harjutuste sooritamise tehnikale kasutades raskemate ülesannete sooritamiseks tervet hulka juurdeviivaid harjutusi.

Tõsteklassides (Weightlifting) keskendume tõstetehnika (rebimine , tõukamine)õppimisele ja kinnistamisele.

Sõudeklassidega liitudes saad kõigepealt selgeks sõudetehnika sõudeergomeetril, millele järgnevad vaheldusrikkad treeningülesanded sõudeergomeetril sõltuvalt sinu tehnilistest oskustest ja treenitusastmest.

Võta meiega ühendust

Close Menu