30. november 2013

A) WOD FOR TIME

  • 3 Rounds
  • 20 Burpees
  • 20 Back Squats 80/55 kg
  • Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH

B) CORE

  • Tabata Ring Hold
  • 100 Sit Ups

Meenutusi möödunud nädalavahetusest

  

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Dec
19
K
2018
12:00 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 12:00 – 13:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
16:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 16:30 – 17:30
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
17:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 17:30 – 18:30
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
18:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 18:30 – 19:30
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
19:30 Basic
Basic
Dec 19 @ 19:30 – 20:30
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   

Vaata kalendrit