30. november 2013

A) WOD FOR TIME

  • 3 Rounds
  • 20 Burpees
  • 20 Back Squats 80/55 kg
  • Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH

B) CORE

  • Tabata Ring Hold
  • 100 Sit Ups

Meenutusi möödunud nädalavahetusest

  

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) WOD FOR TIME 3 Rounds 20 Burpees 20 Back Squats 80/55 kg Run 200 m with 20/10 kg Plate OVH B) CORE Tabata Ring Hold 100 Sit Ups Meenutusi möödunud nädalavahetusest   

Vaata kalendrit