30. – 31. jaanuar 2013

A) KVALITEET/FOR QUALITY

  • 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand)

B) AEG/FOR TIME

  • 3 ringi
  • 20 Istesse tõusu/Sit Up
  • 20 Kätekõverdust/Push-Up
  • 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge

Handstand Walk

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge

Vaata kalendrit