30. – 31. jaanuar 2013

A) KVALITEET/FOR QUALITY

  • 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand)

B) AEG/FOR TIME

  • 3 ringi
  • 20 Istesse tõusu/Sit Up
  • 20 Kätekõverdust/Push-Up
  • 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge

Handstand Walk

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) KVALITEET/FOR QUALITY 5 X 3 Postition Squat Snatch Barbell (Mid, Knee, Floor)/Rebimine kolmest algasendist(puusad, põlved, põrand) B) AEG/FOR TIME 3 ringi 20 Istesse tõusu/Sit Up 20 Kätekõverdust/Push-Up 20 Raskusega väljaastesammud tagasi/Weighted Step Back Lunge

Vaata kalendrit