28.- 29. jaanuar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5

B) PARTNER WOD

  • AEG/FOR TIME
  • 100 Palliviset/Wall Ball
  • 75 Lõuatõmmet/Pull Up
  • Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d

IMG_1529

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Nov
21
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Nov 21 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5 B) PARTNER WOD AEG/FOR TIME 100 Palliviset/Wall Ball 75 Lõuatõmmet/Pull Up Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d
17:30 CrossFit
CrossFit
Nov 21 @ 17:30 – 18:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5 B) PARTNER WOD AEG/FOR TIME 100 Palliviset/Wall Ball 75 Lõuatõmmet/Pull Up Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d
18:30 CrossFit
CrossFit
Nov 21 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5 B) PARTNER WOD AEG/FOR TIME 100 Palliviset/Wall Ball 75 Lõuatõmmet/Pull Up Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d
19:30 Basic
Basic
Nov 21 @ 19:30 – 20:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5 B) PARTNER WOD AEG/FOR TIME 100 Palliviset/Wall Ball 75 Lõuatõmmet/Pull Up Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d
Nov
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Nov 22 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5X5 B) PARTNER WOD AEG/FOR TIME 100 Palliviset/Wall Ball 75 Lõuatõmmet/Pull Up Töö paarides, töötab üks paarilistest, teine hoiab küünartoenglamangut ja teeb iga minuti möödudes 3 burpee -d

Vaata kalendrit