22. – 23. märts 2013

A) FOR TIME/AEG

  • 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust
  • 40 Pull-Ups/lõuatõmmet
  • 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog
  • 60 Sit-Ups/istesse tõusu
  • 70 Burpees

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Oct
17
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Oct 17 @ 16:30 – 17:30
A) FOR TIME/AEG 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust 40 Pull-Ups/lõuatõmmet 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog 60 Sit-Ups/istesse tõusu 70 Burpees  
17:30 CrossFit
CrossFit
Oct 17 @ 17:30 – 18:30
A) FOR TIME/AEG 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust 40 Pull-Ups/lõuatõmmet 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog 60 Sit-Ups/istesse tõusu 70 Burpees  
18:30 CrossFit
CrossFit
Oct 17 @ 18:30 – 19:30
A) FOR TIME/AEG 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust 40 Pull-Ups/lõuatõmmet 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog 60 Sit-Ups/istesse tõusu 70 Burpees  
19:30 Basic
Basic
Oct 17 @ 19:30 – 20:30
A) FOR TIME/AEG 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust 40 Pull-Ups/lõuatõmmet 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog 60 Sit-Ups/istesse tõusu 70 Burpees  
Oct
18
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 16:00 – 17:00
A) FOR TIME/AEG 30 Handstand Push Ups/kätekõverdust kätelseisust 40 Pull-Ups/lõuatõmmet 50 KB Swings 24 kg/sangpommi hoog 60 Sit-Ups/istesse tõusu 70 Burpees  

Vaata kalendrit