22. aprill 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Shoulder Press/surumine õlgadelt
  • 5 X 3 reps

B) FOR TIME/AEG

  • 4 rounds/ringi
  • 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg)
  • 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet

 

 

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Shoulder Press/surumine õlgadelt 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 4 rounds/ringi 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg) 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet    
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Shoulder Press/surumine õlgadelt 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 4 rounds/ringi 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg) 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet    
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Shoulder Press/surumine õlgadelt 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 4 rounds/ringi 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg) 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet    
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) JÕUD/FOR LOAD Shoulder Press/surumine õlgadelt 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 4 rounds/ringi 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg) 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet    
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) JÕUD/FOR LOAD Shoulder Press/surumine õlgadelt 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 4 rounds/ringi 20 Front Squats/kükki kang rinnal (40kg/25 kg) 50 Double Unders (200 Singles)/topelt hüppenööri hüpet    

Vaata kalendrit