21. – 22. jaanuar 2013

A) JÕUD / FOR LOAD

  • Jõutõmme/Deadlift 1 X 5

B) KORDUSED/AMRAP

  • “Cindy”
  • 20 min
  • 5 lõuatõmmet/Pull-Ups
  • 10 kätekõverdust/Push-Ups
  • 15 kükki/Squats

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats

Vaata kalendrit