21. – 22. jaanuar 2013

A) JÕUD / FOR LOAD

  • Jõutõmme/Deadlift 1 X 5

B) KORDUSED/AMRAP

  • “Cindy”
  • 20 min
  • 5 lõuatõmmet/Pull-Ups
  • 10 kätekõverdust/Push-Ups
  • 15 kükki/Squats

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jun
20
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
17:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 17:30 – 18:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
18:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
18:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats
19:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 19:30 – 20:30
A) JÕUD / FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) KORDUSED/AMRAP "Cindy" 20 min 5 lõuatõmmet/Pull-Ups 10 kätekõverdust/Push-Ups 15 kükki/Squats

Vaata kalendrit