20. – 21. veebruar 2013

A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY

  • Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar

B) AEG/FOR TIME

  • 21-15-9
  • Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat
  • Surumine rõngastel/Ring Dip

RingsFalseGripWrist1

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jul
16
E
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 16:30 – 17:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar B) AEG/FOR TIME 21-15-9 Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat Surumine rõngastel/Ring Dip
17:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 17:30 – 18:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar B) AEG/FOR TIME 21-15-9 Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat Surumine rõngastel/Ring Dip
18:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 18:30 – 19:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar B) AEG/FOR TIME 21-15-9 Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat Surumine rõngastel/Ring Dip
19:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 19:30 – 20:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar B) AEG/FOR TIME 21-15-9 Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat Surumine rõngastel/Ring Dip
Jul
17
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Jul 17 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Rinna tõmbamine kangile/Chest to Bar B) AEG/FOR TIME 21-15-9 Kükk kangiga üle pea/Overhead Squat Surumine rõngastel/Ring Dip

Vaata kalendrit