18. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5

B) KORDUSED/ AMRAP

  • 10 minutit
  • 10 rebimist/Power Snatch 35 kg
  • 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

18.02.

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

Vaata kalendrit