18. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5

B) KORDUSED/ AMRAP

  • 10 minutit
  • 10 rebimist/Power Snatch 35 kg
  • 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

18.02.

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

Vaata kalendrit