18. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5

B) KORDUSED/ AMRAP

  • 10 minutit
  • 10 rebimist/Power Snatch 35 kg
  • 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

18.02.

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Dec
19
K
2018
12:00 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 12:00 – 13:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
16:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
17:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 17:30 – 18:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
18:30 CrossFit
CrossFit
Dec 19 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups
19:30 Basic
Basic
Dec 19 @ 19:30 – 20:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 5 B) KORDUSED/ AMRAP 10 minutit 10 rebimist/Power Snatch 35 kg 10 kätekõverdused rõngastel/Ring Push-Ups

Vaata kalendrit