16. – 17. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS

  • juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks

B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE

  • 12 ringi
  • 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps

 

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE 12 ringi 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps  
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE 12 ringi 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps  
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE 12 ringi 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps  
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) HARJUTAMISEKS juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE 12 ringi 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps  
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) HARJUTAMISEKS juurdeviivad harjutused kangiga rebimise õppimiseks B) MINUTI PEALT / ON THE MINUTE 12 ringi 2 X rinnale võtt  + kangi tõukamine rinnalt/ Squat Clean + Push Jerk 2 reps  

Vaata kalendrit