15. veebruar 2014

A) STRENGTH

  • OVH Squat
  • 3,3,3,3,3

B) WOD FOR TIME

  • Box Jump
  • 2-4-6-8-10-12-…-20 reps
  • Power Snatch 40/25 kg
  • 10-9-8-7-6-…-1 reps

Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jul
16
E
2018
17:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 17:30 – 18:30
A) STRENGTH OVH Squat 3,3,3,3,3 B) WOD FOR TIME Box Jump 2-4-6-8-10-12-...-20 reps Power Snatch 40/25 kg 10-9-8-7-6-...-1 reps Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga  
18:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 18:30 – 19:30
A) STRENGTH OVH Squat 3,3,3,3,3 B) WOD FOR TIME Box Jump 2-4-6-8-10-12-...-20 reps Power Snatch 40/25 kg 10-9-8-7-6-...-1 reps Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga  
19:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 19:30 – 20:30
A) STRENGTH OVH Squat 3,3,3,3,3 B) WOD FOR TIME Box Jump 2-4-6-8-10-12-...-20 reps Power Snatch 40/25 kg 10-9-8-7-6-...-1 reps Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga  
Jul
17
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Jul 17 @ 16:00 – 17:00
A) STRENGTH OVH Squat 3,3,3,3,3 B) WOD FOR TIME Box Jump 2-4-6-8-10-12-...-20 reps Power Snatch 40/25 kg 10-9-8-7-6-...-1 reps Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga  
17:00 CrossFit
CrossFit
Jul 17 @ 17:00 – 18:00
A) STRENGTH OVH Squat 3,3,3,3,3 B) WOD FOR TIME Box Jump 2-4-6-8-10-12-...-20 reps Power Snatch 40/25 kg 10-9-8-7-6-...-1 reps Võrdle tulemusi 10. oktoobril sooritatuga  

Vaata kalendrit