09. – 10. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY

  • Push Jerk

B) AEG/FOR TIME

  • 7 ringi
  • Karu kõnd/Bear Crawl 15 m
  • Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m
  • Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m

Burpee

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee

Vaata kalendrit