09. – 10. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY

  • Push Jerk

B) AEG/FOR TIME

  • 7 ringi
  • Karu kõnd/Bear Crawl 15 m
  • Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m
  • Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m

Burpee

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee

Vaata kalendrit