09. – 10. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY

  • Push Jerk

B) AEG/FOR TIME

  • 7 ringi
  • Karu kõnd/Bear Crawl 15 m
  • Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m
  • Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m

Burpee

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jun
20
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 16:30 – 17:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
17:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 17:30 – 18:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
18:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
18:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee
19:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 19:30 – 20:30
A) HARJUTAMISEKS/FOR QUALITY Push Jerk B) AEG/FOR TIME 7 ringi Karu kõnd/Bear Crawl 15 m Väljaastesammud/ Walking Lunge 15 m Kätekõverdused edasihüppega/ Burpee Broad Jump 15 m Burpee

Vaata kalendrit