07. mai 2013

A) FOR LOAD/JÕUD

  • Push Jerk
  • 5 X 3 reps

B) FOR TIME/AEG

  • 5 rounds
  • Run 300 m
  • 21 Goblet Squats 24 kg

NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)

 

 

 

 

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        

Vaata kalendrit