07. mai 2013

A) FOR LOAD/JÕUD

  • Push Jerk
  • 5 X 3 reps

B) FOR TIME/AEG

  • 5 rounds
  • Run 300 m
  • 21 Goblet Squats 24 kg

NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)

 

 

 

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jun
20
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 16:30 – 17:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
17:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 17:30 – 18:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
18:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
18:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
19:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 19:30 – 20:30
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        

Vaata kalendrit