07. mai 2013

A) FOR LOAD/JÕUD

  • Push Jerk
  • 5 X 3 reps

B) FOR TIME/AEG

  • 5 rounds
  • Run 300 m
  • 21 Goblet Squats 24 kg

NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)

 

 

 

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) FOR LOAD/JÕUD Push Jerk 5 X 3 reps B) FOR TIME/AEG 5 rounds Run 300 m 21 Goblet Squats 24 kg NB! võtke kaasa välisjalanõud ja dressipluus (treening toimub õues)        

Vaata kalendrit