05. jaanuar 2013

A) KVALITEET /FOR QUALITY

  • 3 ringi
  • Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock

B) KORDUSED/AMRAP

  • 20 minutit
  • Jooks/Run 250 m
  • 15 Palli viset/Wall-Ball
  • 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Oct
18
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 16:00 – 17:00
A) KVALITEET /FOR QUALITY 3 ringi Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock B) KORDUSED/AMRAP 20 minutit Jooks/Run 250 m 15 Palli viset/Wall-Ball 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull
17:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 17:00 – 18:00
A) KVALITEET /FOR QUALITY 3 ringi Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock B) KORDUSED/AMRAP 20 minutit Jooks/Run 250 m 15 Palli viset/Wall-Ball 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull
18:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 18:00 – 19:00
A) KVALITEET /FOR QUALITY 3 ringi Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock B) KORDUSED/AMRAP 20 minutit Jooks/Run 250 m 15 Palli viset/Wall-Ball 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull
19:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 19:00 – 20:00
A) KVALITEET /FOR QUALITY 3 ringi Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock B) KORDUSED/AMRAP 20 minutit Jooks/Run 250 m 15 Palli viset/Wall-Ball 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull
20:00 Gymnastics
Gymnastics
Oct 18 @ 20:00 – 21:30
A) KVALITEET /FOR QUALITY 3 ringi Kiikumine kumera seljaga/Hollow Body Rock B) KORDUSED/AMRAP 20 minutit Jooks/Run 250 m 15 Palli viset/Wall-Ball 10 Sumo jõutõmmet lõuani/Sumo Deadlift High Pull

Vaata kalendrit