06. – 07. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5

B) KVALITEET/FOR QUALITY

  • vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups
  • soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis

IMG_1610

Lähiaja treeningud
veebr
26
E
2018
06:45 CrossFit
CrossFit
veebr 26 @ 06:45 – 07:45
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
16:30 CrossFit
CrossFit
veebr 26 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
17:30 CrossFit
CrossFit
veebr 26 @ 17:30 – 18:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
18:30 CrossFit
CrossFit
veebr 26 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
19:30 CrossFit
CrossFit
veebr 26 @ 19:30 – 20:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis

Vaata kalendrit