06. – 07. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5

B) KVALITEET/FOR QUALITY

  • vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups
  • soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis

IMG_1610

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga rinnal/Front Squat 5 x 5 B) KVALITEET/FOR QUALITY vabalt valitud lõuatõmbed/Pull-Ups soorita lõuatõmbed iga minuti möödudes üks rohkem kui eelnevas minutis

Vaata kalendrit