06.-07. märts 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Surumine õlgadelt/Shoulder Press
  • 5 X 3 reps

B) AEG/FOR TIME

  • 4 ringi
  • 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups
  • 20 SP rebimist/KB Snatch
  • 20 mägironijat/Mountain Climbers

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Oct
18
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Surumine õlgadelt/Shoulder Press 5 X 3 reps B) AEG/FOR TIME 4 ringi 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups 20 SP rebimist/KB Snatch 20 mägironijat/Mountain Climbers
17:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Surumine õlgadelt/Shoulder Press 5 X 3 reps B) AEG/FOR TIME 4 ringi 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups 20 SP rebimist/KB Snatch 20 mägironijat/Mountain Climbers
18:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Surumine õlgadelt/Shoulder Press 5 X 3 reps B) AEG/FOR TIME 4 ringi 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups 20 SP rebimist/KB Snatch 20 mägironijat/Mountain Climbers
19:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 19:00 – 20:00
A) JÕUD/FOR LOAD Surumine õlgadelt/Shoulder Press 5 X 3 reps B) AEG/FOR TIME 4 ringi 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups 20 SP rebimist/KB Snatch 20 mägironijat/Mountain Climbers
20:00 Gymnastics
Gymnastics
Oct 18 @ 20:00 – 21:30
A) JÕUD/FOR LOAD Surumine õlgadelt/Shoulder Press 5 X 3 reps B) AEG/FOR TIME 4 ringi 20 hüppega lõuatõmmet/Jumping Pull Ups 20 SP rebimist/KB Snatch 20 mägironijat/Mountain Climbers

Vaata kalendrit