04. märts 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Jõutõmme/Deadlift
  • 5 X 1 reps

B) AEG/FOR TIME

  • L1 50-40-30-20-10
  • L2 30-25-20-15-10
  • Palli visked/Wall Ball
  • Hüpped kastile/Box Jump
  • Sangpommi hoog/KB Swing

 

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Apr
20
R
2018
18:30 CrossFit
CrossFit
Apr 20 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 5 X 1 reps B) AEG/FOR TIME L1 50-40-30-20-10 L2 30-25-20-15-10 Palli visked/Wall Ball Hüpped kastile/Box Jump Sangpommi hoog/KB Swing    
Apr
21
L
2018
10:00 CrossFit
CrossFit
Apr 21 @ 10:00 – 11:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 5 X 1 reps B) AEG/FOR TIME L1 50-40-30-20-10 L2 30-25-20-15-10 Palli visked/Wall Ball Hüpped kastile/Box Jump Sangpommi hoog/KB Swing    
11:00 CrossFit
CrossFit
Apr 21 @ 11:00 – 12:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 5 X 1 reps B) AEG/FOR TIME L1 50-40-30-20-10 L2 30-25-20-15-10 Palli visked/Wall Ball Hüpped kastile/Box Jump Sangpommi hoog/KB Swing    
Apr
23
E
2018
06:45 CrossFit
CrossFit
Apr 23 @ 06:45 – 07:45
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 5 X 1 reps B) AEG/FOR TIME L1 50-40-30-20-10 L2 30-25-20-15-10 Palli visked/Wall Ball Hüpped kastile/Box Jump Sangpommi hoog/KB Swing    
16:30 CrossFit
CrossFit
Apr 23 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 5 X 1 reps B) AEG/FOR TIME L1 50-40-30-20-10 L2 30-25-20-15-10 Palli visked/Wall Ball Hüpped kastile/Box Jump Sangpommi hoog/KB Swing    

Vaata kalendrit