04. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS

  • Ronimine köiel/Rope Climb

B) Minuti pealt/on the Minute

  • 12 min vahelduvalt
  • 15 x sangpommi hoog/KB Swing
  • 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee

 

Lähiaja treeningud
veebr
22
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
17:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
18:00 CrossFit
CrossFit
veebr 22 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
19:00 Basic
Basic
veebr 22 @ 19:00 – 20:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
20:00 Gymnastics
Gymnastics
veebr 22 @ 20:00 – 21:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  

Vaata kalendrit