04. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS

  • Ronimine köiel/Rope Climb

B) Minuti pealt/on the Minute

  • 12 min vahelduvalt
  • 15 x sangpommi hoog/KB Swing
  • 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Sep
25
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 16:00 – 17:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
17:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
17:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 17:00 – 18:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
18:00 CrossFit
CrossFit
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
18:00 Weightlifting
Weightlifting
Sep 25 @ 18:00 – 19:00
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  

Vaata kalendrit