04. jaanuar 2013

A) HARJUTAMISEKS

  • Ronimine köiel/Rope Climb

B) Minuti pealt/on the Minute

  • 12 min vahelduvalt
  • 15 x sangpommi hoog/KB Swing
  • 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee

 

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jun
20
K
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 16:30 – 17:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
17:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 17:30 – 18:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
18:30 CrossFit
CrossFit
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
18:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 18:30 – 19:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  
19:30 Weightlifting
Weightlifting
Jun 20 @ 19:30 – 20:30
A) HARJUTAMISEKS Ronimine köiel/Rope Climb B) Minuti pealt/on the Minute 12 min vahelduvalt 15 x sangpommi hoog/KB Swing 10 x toenglamangus kätekõverdus koos üleshüppega/ Burpee  

Vaata kalendrit