01. – 02. veebruar 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Jõutõmme/Deadlift 1 X 5

B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE

  • 20 min
  • 4 X 20 m sprindid
  • 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar

IMG_1586

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Oct
18
N
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE 20 min 4 X 20 m sprindid 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar
17:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 17:00 – 18:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE 20 min 4 X 20 m sprindid 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar
18:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 18:00 – 19:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE 20 min 4 X 20 m sprindid 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar
19:00 CrossFit
CrossFit
Oct 18 @ 19:00 – 20:00
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE 20 min 4 X 20 m sprindid 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar
20:00 Gymnastics
Gymnastics
Oct 18 @ 20:00 – 21:30
A) JÕUD/FOR LOAD Jõutõmme/Deadlift 1 X 5 B) MINUTI PEALT/ON THE MINUTE 20 min 4 X 20 m sprindid 8 sangpommi hoogu ja 8 jalgade tõstet käteni/8KB Swing and 8 Toes to Bar

Vaata kalendrit