01. – 02. märts 2013

A) JÕUD/FOR LOAD

  • Kükk kangiga seljal/Back Squat
  • 5 X 3 kordust/reps

B) Kordused/AMRAP

  • 12 min.
  • 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up
  • 100 m jooks/run
  • 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups

IMG_1811[1]

Mis on Crossfit? Vaata videost järele


Meie sõbrad ja toetajad


ReebokCrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Lähiaja treeningud
Jul
16
E
2018
16:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 16:30 – 17:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 3 kordust/reps B) Kordused/AMRAP 12 min. 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up 100 m jooks/run 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups
17:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 17:30 – 18:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 3 kordust/reps B) Kordused/AMRAP 12 min. 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up 100 m jooks/run 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups
18:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 18:30 – 19:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 3 kordust/reps B) Kordused/AMRAP 12 min. 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up 100 m jooks/run 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups
19:30 CrossFit
CrossFit
Jul 16 @ 19:30 – 20:30
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 3 kordust/reps B) Kordused/AMRAP 12 min. 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up 100 m jooks/run 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups
Jul
17
T
2018
16:00 CrossFit
CrossFit
Jul 17 @ 16:00 – 17:00
A) JÕUD/FOR LOAD Kükk kangiga seljal/Back Squat 5 X 3 kordust/reps B) Kordused/AMRAP 12 min. 10 jackknife surumist rõngastel/Jackknife Push Up 100 m jooks/run 10 lõuatõmmet/ Pull-Ups

Vaata kalendrit